Friday, April 30, 2010

BeBeLan Di PaGi JumaaT!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:30 AM
Photobucket

Jumaat sudah!

Semalam 'mood' tidak baik dengan Bos. Aku malas mahu layan dia semalam. Hari ini pun biarkan dia terkontang kanting.

Kerja sudah reda. Minggu depanlah boleh buat bayaran dan tulis cek. Tulis cek kena cari waktu hati tenang dan tidak serabut. Nanti salah tulis. Ha ha ha ha.. Tapi setakat 1 tahun 1 bulan kerja di sini belum pernah sekali pun tersilap tulis cek!! Bangga gilalah!!

Lepas itu, tulisan atas cek, bulat-bulat. Macam tidak percaya itu tulisan aku. Ekekekeke...

Baru pukul 7.30 pagi. Pukul 7.55 pagi aku geraklah pergi kerja!!

Kemaskini yang malas di pagi Jumaat.






9 kUs-kUs:

Hazzy Ishak on April 30, 2010 at 7:44 AM said...

nak cuti jugakkkk

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr on April 30, 2010 at 7:53 AM said...

jum mmg hari yg bt gua malas..

last exm paper

pon rasa cm malas nk jawab

hak3..

on April 30, 2010 at 8:15 AM said...

salam jumaat kak tedi....

esok cuti dating di mana?

hehhehe

Kaseh NazLieza on April 30, 2010 at 8:40 AM said...

semoga dilimpahi kemuliaan hr jumaat...amin

p/s: inginkan pakej katering serendah rm6.90 per pax beserta kek pengantin 3 tingkat secara percuma...lawati

http://nazliezacanopycateringweddingplanner.blogspot.com/

kella on April 30, 2010 at 8:53 AM said...

hihihi...
aku ke'free'an juga hari ini tedi!
bos pergi bengkel keusahawanan..

ejaMaria on April 30, 2010 at 9:14 AM said...

ramai yg bengang ngan bos minggu nih... salah sorang - aku :)

umi_e on April 30, 2010 at 9:21 AM said...

Salam pagi Jumaat yang penuh berkat... last day kerja untuk minggu dan bulan April ni... kan... ;)

sueanne on April 30, 2010 at 9:43 AM said...

Tulisan dak tedi mmg cantekkkkk...heeeeeeee

p/sh : thanks beb..nanti kite poskan erhh..sila tunggu

Dina Zakaria on April 30, 2010 at 9:51 AM said...

kemaskini yang malas??
at least ada jugak update..
kalo aku malas, jenguk blog orang jer laa..huhu

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting