Wednesday, April 14, 2010

ConTest : aPa saYa Nak BuaT KaLau Di BerI RM100...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:44 PM
Photobucket

Apa yang saya mahu buat kalau di beri RM 100.00?


Photobucket

Saya mahu buat kenduri kucing dengan membeli pelbagai jenis makanan berjenama Whiskas dan menjemput kucing-kucing di sekitar kawasan rumah saya supaya hadir memeriahkan majlis.

Kad undangan akan di hantar kepada mereka dan mereka di kehendaki hadir dengan memakai pakaian bertemakan warna ungu mengikut warna korporat Whiskas.

Makanan yang selebihnya akan saya tapau dan akan saya bawa ke pasar basah dan kawasan sekitarnya untuk di agih-agihkan kepada anak-anak di sana pula.

Saya berasa sedih kerana selama ini saya hanya mampu membeli dan menyedekahkan makanan yang berjenama murah seperti Golden atau Misha atau makanan yang jenis timbang 'kilo.'

Photobucket

InsyaAllah, kalau menang!

Kalau tidak Whiskas silalah ambil perhatian ya. Tajalah makanan untuk saya okey? Ekekekeke...

Sekian sahaja, penyertaan saya untuk pertandingan ini.

Terima kasih.

kredit gambar kepada gugel





12 kUs-kUs:

nIsYa on April 14, 2010 at 7:56 PM said...

nice one hehee...

Unknown on April 14, 2010 at 8:35 PM said...

hehehe... gud luck ted.. :)

mulia sungguh atie mu ted... :)

ape2 jer on April 14, 2010 at 8:38 PM said...

yeahhhh ku doakan ko menang tedi ;)
cayalah syg ko sbb ko syg kucing sgt2 :)

ckLah @xiiinam on April 14, 2010 at 8:56 PM said...

InsyAllah...rezeki kucing tu...

Hafiz Yusof on April 14, 2010 at 9:05 PM said...

teliur kucing tgk..hehehhe

Anisa on April 14, 2010 at 9:29 PM said...

semoga kak tedi menang
:)

ciK LyndaWawa on April 14, 2010 at 9:31 PM said...

seratus hengget untuk kucing aje ke?
tak boleh untuk benda lain?

ISZA on April 14, 2010 at 11:32 PM said...

impian yang cute.. suka2 :D

CITY® on April 15, 2010 at 12:29 AM said...

wahhhhhhhh ko tedi
huwaaaaaaaaaaaa...
dak itam kenyang ni
huhuhu...

x leh banjer u makan cendol la weh
hahhahaha

eeeda on April 15, 2010 at 3:56 AM said...

kenduri kpd kucing...bagus jugak idea tu...teringat pulak kwn sorang nie... lulus ptk kenduri pisang kepada monyet...dapat naik gaji kenduri pisang kpd monyet... apa pun kejayaan yg dia dapat.... monyet yg kat tepi hutan tu yang kenyang....

Lelaki Ini on April 15, 2010 at 10:05 AM said...

mak aih, dah macam duta whiskas la plak..btw nice one.. ;D

tQ for joining & good luck ;p

norliza_osman on April 15, 2010 at 4:35 PM said...

amin.. semoga berjaya..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting