Saturday, July 31, 2010

sayA suDah TahU SemuanyA....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:04 AM
Di sekolah, Abu diberitahu oleh teman sekelasnya, bahawa sebagian besar orang dewasa pasti menyembunyikan sekurang-kurangnya satu rahsia, dan bahwa mudah sekali mengugut mereka dengan mengatakan, 'Saya sudah tahu semuanya'.

Abu kembali ke rumah dan memutuskan untuk mencubanya.

Ketika ia tiba di rumah, sambil memberi salam kepada ibunya, ia mengatakan,"Saya sudah tahu semuanya."

Ibunya segera memberinya 50 ringgit dan berkata, "Jangan ceritakan pada ayahmu!".

Kemudian dengan sabar, Abu menanti ayahnya pulang kerja, dan menyalaminya dengan berkata,"Saya sudah tahu semuanya."

Ayahnya cepat-cepat memberinya 100 ringgit dan berkata, "Tolong jangan katakan apa-apa pada ibumu!"

Pada hari berikutnya, ketika Abu mau ke sekolah, ia bertemu dengan driver ayahnya di pintu depan. Abu menyalaminya sambil berkata,

"Saya sudah tahu semuanya."
driver itu segera tunduk, menghulurkan tangannya dan berkata,

"Kemari, nak! Peluklah ayahmu ini!"

Nota kakitanganku : he he he he...





8 kUs-kUs:

Aqma Nazri on July 31, 2010 at 12:18 AM said...

hehehe. tersenyum baca nih sebelum tido. kui3.:P

nareiQa on July 31, 2010 at 12:23 AM said...

nak try ke tak ekh :)

white rose on July 31, 2010 at 12:42 AM said...

yea...
saya sudah tahu semuanya...

redNing on July 31, 2010 at 12:50 AM said...

huhuhu..abu...abu

zulkbo on July 31, 2010 at 1:07 AM said...

salam..
hampehhhh...
tak guna punya bini!!
he he...

ISZA on July 31, 2010 at 1:24 AM said...

ooo.. baru ku tahu..

Azuan on July 31, 2010 at 7:23 AM said...

ha ha ha ...

.::WaNiE::. on July 31, 2010 at 9:00 AM said...

hahaha gilo ini

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting