Thursday, August 05, 2010

NuFFnanG : BeTuL kE BoLeh DaPaT DuiT (II)

cOrat cOret Oleh : myQza pada 6:30 PM
Photobucket

Aku pernah menjawab soalan di atas di sini.
Tapi kebelakangan ini bila buat `entry` pasal Nuffnang dan pendapatan, soalan yang sama di tanya lagi. Betul ke? Tidak tipu ke? Banyak ke? Macam mana? Semua ingin di ambil tahu..

Jawapan aku pada soalan dalam tajuk ialah :
Boleh.

Setakat ini aku telah terima cek RM 445.58
Cek dalam proses RM 393.53
Dalam akaun Nuffnang RM 54.61

Tapi tolonglah ingat, ianya bukan dengan cara
`Saya sudah klik iklan kamu, jangan lupa klik iklan saya pula ya?`
Bagi kamu yang suka menaip perkataan di atas sila baca ini.

Jangan memperlekehkan bila orang lain memasang iklan sekaligus memasang angan-angan untuk perolehi pendapatan yang lumayan. Mereka yang memasang pula, sila perbetulkan niat kamu terlebih dahulu sebelum beria-ia minta orang klik iklan di blog kamu.

Juga sila baca atau rajinkan diri mencari tips-tipsnya. InsyaAllah, kamu oleh perolehi lebih dari yang aku dapat. :))

Nota kakitanganku : Tidak suka bila asyik di perlekeh. Kaya ke dengan pasang iklan? Aiseyyy! Bagi aku ini sampingan sahajalah. Kalau ada, adalah.








21 kUs-kUs:

Alimaz-Kembara Terasing on August 5, 2010 at 4:21 PM said...

wow.....

wanita mutalib on August 5, 2010 at 4:22 PM said...

duit te tak pernah naik..

te pun malas nak amik pusing pasai nuff dah heeeee...

Anonymous said...

best nye kamu...

me nuffnang x gerak dua bulan.. so, biar je la... T_T

KiFli MaLLy on August 5, 2010 at 4:51 PM said...

btol tu tak semestinya kat blog pasang iklan berbagai2...tapi klu tak usaha mcm mana nak dapat hasilnya...


Entry terkini : Tak sangka Uncle Nuffnang begitu sayang akan diriku hingga memberiku 2 jemputan sabtu ini

MiaSaidin on August 5, 2010 at 5:07 PM said...

mak cik kayoo!

Dina Zakaria on August 5, 2010 at 5:18 PM said...

banyak nyerrr..jeles jeles jeles..biar jer laa mulut orang tu tedi..x percaya sudah..hehehe

beautiful_rose on August 5, 2010 at 5:23 PM said...

hehehe aku tak pernah pasang nuffnang.ermm rasanya x layak kot sbb kemalasan mengupdate entry.tmbah pula blog aku bukn blog berilmiah kot =p

ieda on August 5, 2010 at 5:23 PM said...

rezeki ada di mana2...sapa rajin dia yang dapat..betoi dak?

Kak Anie on August 5, 2010 at 5:28 PM said...

tEDl...rajin update...rajin melawat kengkawan tu sebab rezeki murah...alhamdulillah...

kella on August 5, 2010 at 5:29 PM said...

tedi, aku pun mahu juga! aku mahu ikut cara kau lah! :D

JMR on August 5, 2010 at 5:32 PM said...

bila la nk blnja aku ni..aiehhh

IntanBerlian on August 5, 2010 at 5:47 PM said...

gila banyak da duit ko dpat ted.... kagum!!!

Anisa on August 5, 2010 at 6:03 PM said...

waa
bertuah kak tedi
nis tak peng dpt lagi duit nuffnang
hehe

Unknown on August 5, 2010 at 6:17 PM said...

tedii!
nak sikit
heheheheh

Dee on August 5, 2010 at 6:57 PM said...

tedi..kena rajin updatelah..mcm tedi..sehari je brp entry..baru leh dpt sebyk yg tedi dpt..lepas tu rajin2lah gi blog org lain dan komen..baru org rajin dtg blog kita...hehehe...

dh banyak tu jaga2..nanti org lhdn dtg mengejut..hahaha..

iddinm on August 5, 2010 at 7:24 PM said...

aku percaya juga tapi aku punya baru rm7...;-(.. tahun 2011 baru boleh tunaikan lah barangkali...hehe

Unknown on August 5, 2010 at 7:53 PM said...

salam tedi~

buat donno aje ar mna2 yg perlekehkan ko.. dorg jeles sbb pendapatan dorg xsetanding ngan ko... :)

idan on August 5, 2010 at 8:05 PM said...

tahniah. bagus la pasang iklan.tolong advertiser spread their business. in return kita dapat something. WIN WIN la kan.

redNing on August 5, 2010 at 8:06 PM said...

blom terfikir lgi nak pasang iklan

diraja22 on August 5, 2010 at 8:49 PM said...

kekayaan mantain..

Qib on August 5, 2010 at 11:45 PM said...

eh,
x leh ke kite klik dia pastu mintak dia kelik balik nye camtu??


Sekian. Eh. Ada update la. Jom singgah!

Boys never grow up


I’m no good in having relationship

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting