Tuesday, September 28, 2010

"KamU yanG BerikuTnyA......"

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:30 AM
Ada yang bercerita bunyinya begini :

Saya selalu merasa tidak selesa apabila datang ke majlis perkahwinan ahli keluarga. Nak tahu sebabnya?Biasanya, makcik-makcik saya dan para kerabat lainnya akan datang menghampiri saya sambil menepuk-nepuk bahu saya, “Kamu yang berikutnyakan?” kata mereka.Menyampah betul, tidak berperikemanusiaan sama sekali!

Tapi kebiasaan mereka ini terhenti setelah saya melakukan hal yang sama pada mereka setiap kali acara pengkebumian keluarga berlangsung.

Nota kakitanganku : He he he he...





7 kUs-kUs:

AM on September 28, 2010 at 12:49 AM said...

HAHAA. :D info berguna.
nanti boleh suruh kakak arol praktikkan.
:)

Ms.Lilies on September 28, 2010 at 12:57 AM said...

wakakaka...
terbaekk!

zino on September 28, 2010 at 6:12 AM said...

soalan cepumas.. hehe

Unknown on September 28, 2010 at 8:45 AM said...

camtaek giler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

wanita mutalib on September 28, 2010 at 11:38 AM said...

cayalah!!! :p

Dee on September 28, 2010 at 11:54 AM said...

hahaha..ko leh praktikkan tu selalu tedi..

Chika on September 28, 2010 at 12:04 PM said...

Hahahaha kalau ku buat begitu, pastinye kene boikot... Hahahaha Hahahaha Hahahaha

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting