Saturday, September 25, 2010

'SaYa TiDak DaPaT HaDir MaJLis HarI RaYa aTas aLasaN, KucinG SayA sakIt MaTa ': BoLeh GunA aLasaN ni?? He he he He...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:35 AM
Sepatutnya sekarang aku sedang berhoye-hoye makan ketupat atau nsi impit atau sedang menadah telinga mendengar beberapa taklimat sebelum acara makan-makan anjuran Kesatuan Pembantu Tadbir.

Tapi aku tidak hadir.

Entah kenapa tahun ini di buat hari Sabtu sedangkan sebelumnya tidak. Kalau Sabtu memang malaslah sedikit. He he he he...

Pagi ini pula Abah ajak ke Segamat ada Hari Keluarga Bekas Tentera. Ini pun malas. Emak dengan abah saja pergi.

Petang pukul 3.00 perlu ke Klang sebab Makcik ada buat kenduri. Ini pun aku malas. Aduhai!!! Semuanya aku malas. Kenapa?

Nota kakitanganku : Hari Malas Sedunia atau hanya aku sahaja? He he he..






6 kUs-kUs:

gadisBunga™ on September 25, 2010 at 9:56 AM said...

makan free tu. jgn malas. ayuh!

wanita mutalib on September 25, 2010 at 10:22 AM said...

sedunia kot..

sebab kiter pun sama heeee :p

Anonymous said...

sedunia!!!
sebab ak n ngah sgt2 malas!!!

Anep™ on September 25, 2010 at 11:08 AM said...

xbole...xkn alasan tu je...pakai eyemo ok la..hehe...mkn free tu..

[s][u][e][h][a][n][n] on September 25, 2010 at 11:15 AM said...

awat kamu malas ni tedi???? kamu mahu berehat rehat saja di rumah erk...hihihihi

Unknown on September 25, 2010 at 3:02 PM said...

salam tedi~

hari malas sedunia.. aku pun terhinggap sakit Big M nie pada arie nie... :)
tp aku terpaksa rela ke open house umah kenalan parents aku sebab mau jga atie dorg...... :p

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting