Saturday, January 29, 2011

mEmEy Dan NormaN akaN BerniKah HuJunG TaHun InI : HuJunG TaHun Tu LamBaT LaGi Dik Oiii!! TaPi KenYaTaan kaU MaCam esOk saJa kaU naK Nikah!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:30 AM
Photobucket

"Alhamdulillah, saya gembira kerana selepas pelbagai dugaan berlaku, akhirnya saya akan bergelar isteri kepada Norman," kata Memey yang ditemui ketika penggambaran drama Bola Cinta di Majlis Sukan Negara, Bukit Jalil, di sini, Jumaat.

Alahai... Sampai hujung tahun itu ada lagi 11 bulan. Ada macam-macam dugaan lagi. Semuanya belum berakhir macam kau akan nikah esok!

Eh! Kenapa aku dengki sangat ni? Boleh lempang diri sendiri tak? Dush!! Dush!! Dush!!

Sumber berita di sini.

Nota kakitanganku : Saya akan bernikah hujung tahun juga. Tapi tahun bila tidak tahu lagi. Kui kui kui.. Boleh?





5 kUs-kUs:

ch0mbi on January 29, 2011 at 9:26 AM said...

sm0ga di0rg bhgia...h0ho~

nyit2>_<"

Softtouch [Hanim] on January 29, 2011 at 9:49 AM said...

eiiii xsuka 2 org tu...ada haku kesah...

ieda on January 29, 2011 at 11:12 AM said...

ahahaha akak setuju ngan anim .. satu lagi .. 2 bulan sblm ko nikah sure ko putus ekekekekkeke ( upsss tangan tutup muloot )

CintaZulaikha on January 29, 2011 at 3:37 PM said...

saya sdri tak bape suka dgn 2 org hamba Allah nih..tak tau la ngapa???

Along25 on January 29, 2011 at 6:00 PM said...

So gedix.. bole tak? hahahah Maaf yerrr... ;p

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting