Tuesday, February 22, 2011

KaSiHan SBK. tenGah SaraT, 'LaKi' PuLa maTi keMaLanGan. SuDah menJanDa. =((

cOrat cOret Oleh : myQza pada 7:05 PM
Photobucket

Ini Si Bulu Kembang a.k.a SBK a.k.a Gegurl kalau dekat rumah dia.

Photobucket

Ini suami dia. Boboy. Tapi sayangnya sudah mati di langgar kira-kira dua atau tiga minggu yang lepas. =(( Kacak budaknya ini. Sekali saja dia datang rumah. Lepas kena hambat dengan Dak Itam, langsung tidak datang lagi.

Tidak sabar mahu tunggu SBK beranak. Emak dia pergi umrah. Bolehlah anak kau lama sedikit dekat rumah aku SBK, kalau tidak aku hantar kau balik rumah. =)) Mahu sangat jaga anak dia sampai besar sebab dia ini jenis tidak pandai jaga anak. =)) Masa dalam pantang aku hantar dia balik rumah waktu pagi, petang sudah panjat bukit datang rumah aku. Anak dia kelaparan.

Tidak mengapa. InsyaAllah, kali ini aku mahu jaga anak kau sampai besar. Kalau bolehlah. =))

Nota kakitanganku : Berangan tidak sudah.... =))





2 kUs-kUs:

Tuah said...

yeah... nanti dpt jumpa sbk dan anak2nya.

nIsYa on February 22, 2011 at 3:58 PM said...

simpati pada sbk...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting