Monday, March 28, 2011

BiLa MeLiHaT aGo, sayA RinDu PaDa Dak UtIh sayA yanG TeLaH PerGi TiaDa kEMBaLi.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:00 PM
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Seiras Dak Utih, kucing saya yang telah mati pada 05 Mac 2010 yang lalu tanpa di ketahui apa sebabnya.

Photobucket

Kalau kamu pengikut blog saya yang agak senior, kamu pasti kenal dengan Dak Utih. Beliau sangat fotogenik dan suka sangat bergambar. =))

Dak Utih dan Dak Itam adalah adik beradik kandung yang di buang di rumah saya sewaktu mereka sebesar tapak tangan.

u3

Tapi sayangnya beliau telah mati mengejut tanpa saya ketahui puncanya.

Rehat dengan tenang Dak Utih,
walaupun kamu telah tiada, aku akan tetap teruskan usaha membantu kucing jalanan seperti kamu.


Agro a.k.a Ago masih bersama saya. InsyaAllah akan di serahkan kepada tuan baru sedikit masa lagi. =))

Nota kakitanganku : Patah tumbuh, yang patah tidak sama dengan yang tumbuh!





5 kUs-kUs:

sunyi sepi on March 28, 2011 at 8:05 PM said...

HUHUHUHU....hampir2 seiras btul kn...

myQza on March 28, 2011 at 8:09 PM said...

a'a SS. Dah utih dgn 5 adik beradik dia dgn emak dia datang rumah saya pada 1 syawal tahun 2006. =))

Hani Nabilia on March 28, 2011 at 8:54 PM said...

JGN SEDIH TEDI =)) teruskan usaha anda...mesti dak utih sgt gembira berada di smping anda dulu =)) begitu juge dgn ago..

m4rilyn on March 28, 2011 at 9:06 PM said...

kelahiran semule?

azianierdawati on March 28, 2011 at 9:21 PM said...

dak ted , anis suka pose dak utih tu.. cantik montot dia hehhehe sexy!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting