Monday, March 28, 2011

DuGaaN Dan CuBaaN. ALhaMDuLiLLah.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:00 AM
Sudah hari Isnin.

Cepat sangat masa berlalu.

Saya semakin gementar.

Cubaan dan dugaan silih berganti.

Di hina dan di keji hanya kerana kucing kurap.

Pakcik Oghen yang bersabung nyawa untuk terus hidup.

Jangan di tanya berapa saya berhabis untuk Si Kurap Pakcik Oghen itu supaya dia sihat. Takut nanti bila saya nyatakan Si Pencacai akan tergelak besar dan mengatakan saya G.I.LA pula. Sedikit pun saya tidak menyesal. Malah saya tidak akan mengungkit.

Terima kasih untuk semua. Untuk semua yang memberi sokongan dan untuk yang memperkecilkan. Terima kasih.

Nota kakitanganku : Saya terima semua dugaan.







6 kUs-kUs:

Papa meow on March 28, 2011 at 8:25 AM said...

Sama-sama, doa pck oghen cepat2 sembuh, take k

ejaMaria on March 28, 2011 at 9:21 AM said...

sama-sama... semoga semua ok...

Kak Lia on March 28, 2011 at 9:43 AM said...

InsyaAllah akan sihat...dia kuat...caya lah

GtHans on March 28, 2011 at 10:17 AM said...

moga Pakcik Oghen bertambah sihat..

HUD AIKARA on March 28, 2011 at 10:55 AM said...

semoga dia cepat sihat..dan semoga awak sentiasa tabah..

Kak Anie on March 28, 2011 at 11:18 AM said...

Biarlah apa orang nak kata... bak kata orang... tak hidup dipuji...tak mati kerna dihina...

Penat nanti diorang senyap lah tEDl...

Teruskan usaha kamu...akak bangga... dan sentiasa menyokong

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting