Saturday, March 19, 2011

JeLmaaN amIn : maaF akU TaK DaPat bawA kaU PuLanG. PanJanG umUr naNTi kITa JuMPa okEy? kau TunGGu DekaT siTu!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:00 AM
Photobucket


Photobucket


Photobucket

Oh! Amin, kucing yang sekarang Papa Meow jaga. Sudah sihat dan kacak bergaya!

Memang sudah jodoh mahu jumpa dia. Selalunya kalau mahu pos barang tidak pernah pergi ke SkyNet Bukit Beruang, selalu pos di SkyNet Jasin, hari ini pula mahu ubah angin. =)) Atau kata lain mahu cuci mata di Jusco jadi singgahlah tempat yang dekat.

Manja. Aku baru letak makanan dia sudah gesel-gesel. Cara dia makan aku tengok dia macam `sudah kenyang sebab tidak gelojoh dan boleh berhenti-henti sekejap. Ha ha ha ha.. Itu kawasan kedai dan restoran Cina. Ada pasar malam lagi. Dia mesti tiada masalah makan kecuali masalah kurap yang kronik.

Asyik tergaru-garu saja aku tengok. Kasihan. Tapi aku tidak dapat mahu bawa pulang!! =(( InsyaAllah minggu depan aku bawa kau ke klinik kalau aku lapang. Tapi selepas itu aku kena hantar kau balik ke tempat kau okey?

Nota kakitanganku : Apakan daya..





2 kUs-kUs:

Rosmawati Yusof on March 18, 2011 at 10:57 PM said...

Mudah2an dipermudahkan segala urusan, aminn...

Anonymous said...

InsyAllah, jika ada niat yg baik, pasti dipermudahkan Tuhan. Amin..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting