Friday, March 25, 2011

kerJa KamI PerLu PuBlisiTi. BuKan unTuk MenuNJuk-NunJuk. TaPI unTuk Beri kesEDaraN. kEnaPa? Tak PercaYa?

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:00 PM
Budak Tanpa Nama Kata :

Photobucket

Kalau tak hipokrit pun tapi penakut nak 'show off' identiti sebenar, 'apekehelkan?' Kira pengecutlah tu!! Kui kui kui . Lagi-lagi mahu cabar! Kau tidak kisah sebab kau sorokkan identiti sebenar kau. Kalau kau tunjuk muka, nama, nombor telefon, kau fikir kau akan kisah tak?

Kerja kami perlu publisiti. Perlu di war-warkan.

Contoh macam aku,
jumpa kucing aku perlu beritahu sebab macam mana orang mahu tahu kalau aku tidak berritahu? Ha ha ha ha.. Berapa banyak tahu daaaaa....

Takkanlah aku mahu emel seorang demi seorang atau 'inbox' di Facebook seorang, seorang untuk beritahu 'Saya ada anak kucing, awak nak tak?'

Tiadalah aku kerja lain selain mahu hadap emel dan FB saja. Kau lainlah. Banyak duit. Goyang kakipun duit masuk, ye tak?

Aku tetap percaya kepada niat aku! Kalau kau tidak tahu pun Allah Maha Mengetahui...

Eh! Mana emel kau? Aku tunggu ni. Malam tadi aku tidak nyenyak tidur. Tertunggu-tunggu emel. Jangan takutlah, kita 'face to face' saja. Kalau tidak mahu pandang muka aku pun tidak apa. Janji aku mahu tahu apa masalahnya yang buat kau tidak tentu hala ini. Jangan pendam seorang diri. Nanti merana. Kau yang sakit jiwa. Kami tidak apa-apa. =))

Tolong komen dekat blog aku okey? 'Jeles'lah, blog Sunyi Sepi kau komen, blog aku jadi pembaca senyap. Sedih okey! Sob sob sob!!

Nota kakitanganku : Sebagaimana kawan boleh menjadi musuh, apa salahnya musuh di jadikan kawan?






17 kUs-kUs:

Muhamad Zulazwan Bin Chukop on March 25, 2011 at 3:24 PM said...

buruk betul perangai org2 mcm ni...nk buat kerja baik pon salah...mmg hati busuk la...

Anonymous said...

I loike!

reha said...

:-? xpaham nape kena ade org camni :(

reha said...

:-? xpaham nape kena ade org camni :(

Chika on March 25, 2011 at 3:40 PM said...

musuh ke? kite tak musuh ngan dia lah. dia yang nak buat kita musuh kan?

Unknown on March 25, 2011 at 3:43 PM said...

adesshhh... makin menjadi ler pulok..

meowwmania on March 25, 2011 at 4:10 PM said...

ishh...apalah yg sakit ati sgt ngan pencinta haiwan nih, tak paham lah..

mami iyau said...

x fhm la saye...
ishh... x fhm nye...
haiii... x fhm nape la ade org mcm ni kan...
ishhhh...

Dee on March 25, 2011 at 5:17 PM said...

ler..tak habis2 lagi ke minah ni..hmmm..

Lunia on March 25, 2011 at 6:42 PM said...

tak hipokrit?? tak hipokrit..??? serieeeeeeeeeees..??? ape punye manusia lah. tunjuk sikit muke. brani bersuare je tak gune la wei..

kalau tak penyayang pn tak salah nak tolong haiwan. daripada tak tolong langsung. lagi tak gune!

Mizz Qissara si Gadis Semasa on March 25, 2011 at 7:23 PM said...
This comment has been removed by the author.
lupie on March 25, 2011 at 7:46 PM said...

I always believe, god is watching and listening...

As long as our heart is pure .. that's all that matters.

m4rilyn on March 25, 2011 at 7:47 PM said...

mane butang 'LIKE'???

hahahahahaha.

Hani Nabilia on March 25, 2011 at 8:02 PM said...

tabah lah wahai teman ku...
apa yg penting...
Allah tahu niat kita...
biasalah di dalam setiap kebaikan yg kita lakukan..
pastinya ada hati yg rasa tak senang...
lumrah manusia...

arekymz on March 26, 2011 at 8:35 AM said...

xtau la ape masalah dye.
kurang kasih syg gamak nye.
kalu saje hidup dye berubah 360 darjah.
tau la dye langit tinggi ke rendah.
syabas but ciktedi.
kitorang sokong anda.
:)

m.q on March 26, 2011 at 2:19 PM said...

tak paham tol dgn org camni.
apa lak yg nk di show off nye???
bukan kite masok paper or tivi pun...

umi_e on March 27, 2011 at 11:05 PM said...

Jangan layan orang camni...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting