Tuesday, March 29, 2011

sayA HaraP kePuTusaN yanG akaN sayA BuaT unTuk Pakcik OGheN aDaLah tePaT!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 2:00 PM
Dr. Tan dari Vally Animal Clinic telefon tengahari tadi. Tiub yang di masukkan ke dalam saluran kencing Pakcik Oghen sudah di buka semalam. Setelah pemantauan di buat, Pakcik Oghen masih tidak berapa lawas mahu kencing. =((

Jalan terakhir adalah pembedahan akan di lakukan.

Rancangan awal saya mahu membawa Pakcik Oghen ke Kuala Lumpur untuk di rawat di sana. Tapi saya setuju dengan rata-rata nasihat kawan-kawan, selesaikan saja di sini. Prosudernya tetap sama. Jika lain pun hanya pengalaman.

InsyaAllah,
saya harap saya akan buat keputusan yang tepat.

Doakan saya. Doakan agar Pakcik Oghen selamat. Saya akan lakukan yang terbaik buat dia. InsyaAllah.

Nota kakitanganku : Semoga di mudahkan segalanya....





11 kUs-kUs:

NoRHaNa CorNER on March 29, 2011 at 2:11 PM said...

moga2 pakcik oghen selamat ye..

Suara Kalbu on March 29, 2011 at 2:11 PM said...

Doa saya untuk dia dan kamu Cik Tedi.

Insya Allah, setiap perkara yang baik Allah permudahkan

sunyi sepi on March 29, 2011 at 2:34 PM said...

mudah2an pakcik oghen akan pulih spt sedia kala...

arekymz on March 29, 2011 at 3:03 PM said...

gud luck pakcik oghen.

Unknown on March 29, 2011 at 3:11 PM said...

harap2 pakcik oghen akan sembuh...

GtHans on March 29, 2011 at 3:23 PM said...

moga dipermudahkan segala..harap Pakcik Oghen kuat semangat..begitu juga Cik Tedi..

chekgu Bani Hassim on March 29, 2011 at 3:40 PM said...

semoga semuanya selamat..
yg terbaik utk oghen....

~mrs azmi~ on March 29, 2011 at 3:45 PM said...

aly, coki dan mama budak2 ni doakan pakcik oghen selamat... moga pembedahan lancar.

pakcik oghen cepat sihat ye

m.q on March 29, 2011 at 4:09 PM said...

dak oghen get well soon yah
be strong

Cat-from-Sydney on March 29, 2011 at 4:52 PM said...

Purrrayers and love and wishing for the best for Pakcik Oghen. Get well soon, OK? purrr....meow!

Aida Lela on March 29, 2011 at 9:40 PM said...

moga pakcik oghen kembali pulih..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting