Tuesday, March 29, 2011

sayA MeLihaT kamU Dan Dia Di SinGGaHSana BersaMa....

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:00 AM
Melihat kamu.

Melihat kamu dan dia.

Melihat kamu dan dia bersama.

Melihat kamu dan dia bersama di atas singgahsana.

Tahniah.

Saya tidak sengaja.

Saya tidak sengaja melihat.

Saya tidak sengaja melihat kamu.

Saya tidak sengaja melihat kamu dan dia.

Tahniah.

Kamu bersama dia.

Kamu bersama dia juga.

Kamu bersama dia juga akhirnya.

Tahniah.

Terima kasih.

Terima kasih pada semua.

Terima kasih pada semua yang pernah ada.

Terima kasih pada semua yang pernah ada antara kita.

Selamat Pengantin Baru.

Selamat Pengantin baru buat kamu.

Selamat Pengantin Baru buat kamu dan dia.

Semoga bahagia sampai ke syurga selama-lamanya.......

Nota kakitanganku : Saya selalu mengelak untuk tahu dan melihat. Tetapi, Allah juga yang maha mengetahui...





8 kUs-kUs:

zino on March 29, 2011 at 12:17 AM said...

kat tempat saya ada kucing comel hehe

haiqal on March 29, 2011 at 12:31 AM said...

macam pelamin anganku musnah je.keh keh keh

nj on March 29, 2011 at 1:43 AM said...

sitedi...
alahai...mcm frust je bunyi entri...hehehehe....tak apa, mendoakan kebahagiaan umat Muhammad adalah lebih afdhal....senyum selalu!

Dina Zakaria on March 29, 2011 at 7:40 AM said...

sabar yer tedi..kumbang bukan seekor..memang bukan jodoh..Allah maha mengetahui n things happen for reason..someone better awaits you..insyaallah..

myQza on March 29, 2011 at 8:25 AM said...

ha ha ha ha ha..
kekasih golappp denn!!

Kak Lia on March 29, 2011 at 10:23 AM said...

kebahagian untuk setiap insan itu ada...cuma kita tidak dapat melihat dengan jelas....insyaAllah...ada

reha said...

ramai nar kekaseh golap :-w bilo lak yg torang ea nih :-w

m4rilyn on March 29, 2011 at 12:33 PM said...

patah tumbuh hilang berganti~lalalala

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting