Saturday, March 26, 2011

sayA PerLu BanTuan anDa unTuk DoakAn PakciK OGheN sayA yanG SeDanG nazaK meLawaN sakIT. BanTu saYa. =((

cOrat cOret Oleh : myQza pada 2:30 PM
Photobucket

Saya mahu minta tolong dari kawan-kawan agar sama-sama berdoa agar Pakcik Oghen saya kuat dan dapat melawan penyakitnya.

Pakcik Oghen sekarang di tahan di wad Vally Animal Clinic dan kondisinya agak mengecewakan.

Pakcik Oghen,
tolong jangan buat aku rasa sakit hati! Aku janji akan beri kau ikan rebus semula jika kau sihat nanti. Sila cepat sembuh!

Aku tunggu okey!!

Nota kakitanganku : Jangan kecewakan saya Pakcik Oghen!






14 kUs-kUs:

miszgarfien on March 26, 2011 at 2:38 PM said...

kenapa dgn pakcik oghen tu tedi...moga pakcik oghen kuat n sihat seperti selalu..panjang umur ye pakcik oghen

Hani Nabilia on March 26, 2011 at 2:40 PM said...

semoga pakcik oghen selamat hendaknya...insyaallah...

Tuah said...

cik ted... kenapa pakcik oghen tetiba sakit?
oghen kena kuat ye. kami semua syg oghen.

mami iyau said...

oghen ... knp dgn oghen...?
be strong ye... bertabahlah oghen cyg...

anis on March 26, 2011 at 2:58 PM said...

sakit pe tedi?? hrp oghen kuat...cpt smbuh ea..huhu

Epal Hijau Masam on March 26, 2011 at 3:08 PM said...

eh? sakit? bukan pakcik oghen sihat2 je ke? semoga pakcik oghen cepat sembuh~
p/s: pakcik oghen sakit apa?

Along25 on March 26, 2011 at 3:36 PM said...

semoga cepat sembuhhh :(

Southern-Girl on March 26, 2011 at 3:50 PM said...

dia sakit apa? :(

ciK LyndaWawa on March 26, 2011 at 4:01 PM said...

kesiannya..semoga dia cepat sembuh..=]

Unknown on March 26, 2011 at 4:35 PM said...

sian pakcik oghen..hukhuk..

reha said...

akak :(( pakcik oghen sakit ape lak ni kak :(( alaaaaa... den baghu je nk merasa dok ngan pakcik oghen :(( bg la den peluang har :(( plssssss :(( moga cepat sembuh.. aminnn

wanita mutalib on March 26, 2011 at 6:43 PM said...

nape tbe2 sakit nih :(


moga pakcik oghen sihat cepat..
jangan wat ted| sedih ya oghennnn :((

GtHans on March 26, 2011 at 8:47 PM said...

moga cepat sembuh yer Pakcik Oghen..

Farahliza Isa on March 26, 2011 at 8:51 PM said...

sakit ape tedi?....smoga cepat baik yer oren cyg..aminnn

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting