Saturday, March 19, 2011

'Semua taK canTik!! KuruS kerinG! emaK Dia Tak baGi sUsULah makciK!! kasihaN..'

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:00 PM
Photobucket


Sepatutnya Along kena cakap macam itukan?? Ha ha ha ha..

Pagi aku ke Bandar Melaka sebab bawa emak pergi barang-barang dan kain ela di NAGOYA. Balik saja Along beritahu 'Pagi tadi emak SBK telefon tanya pasal anak-anak SBK.'

'Kau jawab apa?'

'Kita cakaplah, anak dia montel-montal. Warna cantik. Bulu lebat. Semua gebu-gebu.'

Isk!! Lain kali cakaplah seperti tajuk di ataskan??? Ha ha ha ha..

'Emak dia kata lagi, biarlah kat sini dulu. nanti kalau bawa balik SBK ke sana juga'.

Maksudnya, biarlah SBK dekat rumah aku, sebab kalau aku hantar dia balik rumah emak dia, nanti dia akan tinggalkan anak-anak dia sebab dia akan duduk melepak rumah aku 24 jam sehari. =))

Sekian.

Nota kakitanganku : Kau duduk elok-elok dekat sini SBK, kau jangan asyik mahu perhambat budak-budak aku pula!!





4 kUs-kUs:

Unknown on March 19, 2011 at 3:06 PM said...

salam tedi~

bek kamu jga smuanya... dah 24jam SBK kat umah kamu melepak... :)

ULtradya on March 19, 2011 at 3:19 PM said...

SBK nk berkawan ramai jugak...sbb dia tahu cik tedi baik ati

ezzu on March 19, 2011 at 5:04 PM said...

jaga lh kesemuanye..
jgan biar btol2.hehehemoga sihat2 blaka..heeheh

analia buyani on March 19, 2011 at 8:10 PM said...

byknye anak die...cumel!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting