Sunday, May 01, 2011

GenG PoPia VersI DuA : BuDak keniT TiGa ekOr yanG Di TinGGaLkaN suDah BuLaT!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:00 PM
Mereka lahir pada 13 april 2011. Dua hari sebelum saya berangkat. Semasa itu mereka sangat 'cinonet'. Gambar di sini.

Agak teruja dan terperanjat melihat usia mereka dua minggu!

Photobucket

Geng Popia versi Dua. =))

Photobucket


Photobucket

Photobucket


Photobucket


Photobucket

Mereka akan saya buka untuk adoption. Tetapi berbentuk dalaman sahaja. Bermakna saya akan serahkan mereka, wajib berempat. 3 anak dan 1 ibu kepada 'adopter' yang saya kenal dan percayai sahaja agar perkembangan mereka dapat saya pantau dan ibu mereka akan di minta untuk di kembirikan bila tiba masanya.

Jika tiada 'adopter' yang sesuai, InsyaAllah saya sendiri akan menjaga mereka selagi saya mampu dan boleh bertahan. InsyaAllah.

Jadi rakan-rakan,
jika kamu rasa, kamu rakan yang saya kenal dan boleh di percayai dan berminat untuk mengadopt empat beranak ini boleh hubungi saya atau emel kepada saya di mylosermind@yahoo.com

Keutamaan di beri kepada mereka yang berpengalaman dan tidak mempunya banyak kucing kerana ibu kucing ini sangat 'caring' terhadap anak beliau sampaikan sanggup bergaduh dengan kucing yang lalu lalang dekat dengan anak dia.

Anak-anak kucing ini TIDAK DI BUKA untuk tempahan secara seekor seekor. Bermakna wajib ambil pakej 4 beranak!

=))

Nota kakitanganku : Sudah ada 14 belas ekor. =))





2 kUs-kUs:

wanita mutalib on May 1, 2011 at 2:50 PM said...

rindunya kat ted|..
sunyi betul tak baca blog ted|.. :)

Granny Hani on May 1, 2011 at 2:52 PM said...

masa on the way to KL, kat tepi lebuhraya(R&R) ada 3 ekor anak kucing dlm sangkar burung sedang di beri makan oleh tuan nya..cute sangat. If only u were there to see them.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting