Tuesday, May 03, 2011

PaLacE Of GoLDen HorsEs : aDa sesiAPa maHu BeLanJa sAyA unTuk 30 HaRi 29 MaLam? aDa?? aDa??=))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:00 PM
Photobucket

Sepatutnya berangkat pada 15 April 2011 jam 3.00 petang tetapi penerbangan di tangguhkan kepada keesokkan harinya jam 9.00 pagi.

Okey! Jom tidur hotel secara percuma.

Palace Of GoLDen HorsEs.

Wow!

Bila tidur rasa macam tidak mahu bangun dan bila makan rasa tidak mahu berhenti. Ha ha ha ha!!

Siapa mahu taja saya lagi? Sila angkat tangan! =P





5 kUs-kUs:

Suara Kalbu on May 3, 2011 at 9:48 AM said...

Hotel ni memang best Cik Tedi. Dekoration sampaikan barangan dalam bilik air pun semua kepala kuda hihihihi.Tilam empuk gilerr... aman sunyi jer.. makanan kat cafe uhhhh heaven lah.. banyak choice and sedap.

Saya pun nak cari org yg sanggup taja saya lagi ke sana hahahahaha. Kalau ada..saya roger awak juga :-)

wanita mutalib on May 3, 2011 at 12:16 PM said...

terbaiiikkk!!!! :))

Shaz Alina on May 3, 2011 at 1:11 PM said...

wahh~~ syi0kkk tuuu~~ =D

Putri Mutalib on May 3, 2011 at 6:16 PM said...

Akak, slap tu.. skrang trend terbaru..

TERBALIK!!!..

tu yg slalu kitorang gna kn dkt skolah..

Granny Hani on May 3, 2011 at 7:47 PM said...

Tolong taja akak jugak!

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting