Friday, May 20, 2011

TeLur suDah TiaDa! sAyA mOHon MaaF! BLoG sayA tiDak aKan BerBau LaGi!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:00 AM
Saya pernah tegur beliau kerana sering masuk ke blog dan meninggalkan mesej di 'shoutbox' dengan ayat yang tidak saya gemari.

Saya ada membuat satu entry berkaitan itu.

Pautannya di sini.

Seolah terasa dengan paparan saya beliau memohon maaf di 'shout box'.

Hari ini saya agak terpana bila mendapat tahu yang beliau sudah kembali ke Rahmat Allah.

Walaupun terasa sudah terlambat, saya mohon maaf atas keterlanjuran. Semoga awak, di tempatkan di kalangan mereka yang beriman. InsyaAllah. Amin.


Al-Fatihah buat Allahyarham Abdul Hakim Bin Mohd Kamal.

Blognya .






5 kUs-kUs:

Murni Alfathunnisa on May 19, 2011 at 8:06 PM said...

Al-fatihah buat arwah..
dulu selalu jugak ke blog arwah..entri nya banyak info menarik..
moga arwah ditempatkan di kalangan orang yang beriman..

Faaein Talip Roy on May 19, 2011 at 8:19 PM said...

Al-fatihah... semoga rohnya dicucuri rahmat..

farah said...

salam....saye silent reader...blog die hari2 saya bukak..entry dier best..santai sesangat...tiap kali on lappy...blog arwah dan blog cat lovers..mst saya bukak..walau tgh nak fial exam...no wonder lar.....dah lamer x der entry baru :( thanx sebab inform pasal nie..kalo x..mst saye tertunggu-tunggu...

p/s : al-fatihah

JMR on May 19, 2011 at 10:31 PM said...

alfatihah untuk arwah...Tuhan lebih sygkan dia...

Hafiz Yusof on May 20, 2011 at 7:42 AM said...

al fatihah...semoga rohnya dicucuri rahmat...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting