Friday, May 20, 2011

TiBa-TiBa Di SuBuh JumaaT inI, sAyA TerinGaTkaN sesEoranG yanG TeLah PerGi sETaHun yanG LaLu. aL-FaTihaH.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:00 AM
Assalammualaikum Bro,
tiba-tiba saya teringatkan kamu. Jika semalam saya menulis mengenai rakan blogger, Telur yang telah kembali ke sisi Ilahi, Subuh ini saya terpandang wajah kamu selepas solat.

Sudah setahun berlalu. Terasa sekejap. Kamu telah pergi setahun yang lalu. Setahun yang lalu juga ratusan sahabat blogger menangisi pemergian kamu yang tiba-tiba. Tanpa pesan. Tanpa kata-kata akhir.

Semoga kamu bergembira walau di mana kamu berada. Nantikan kami yang kemudian ini entah bila pula gilirannya.

Semoga kamu tenang di sana. Di samping para solehin yang di muliakan Allah s.w.t.

Wassalam.


Al-Fatihah untuk kamu dan semua yang telah kembali ke sisi Yang Maha Pencipta.

Photobucket
Nota kakitanganku : Saya ternampak mesej Telur di blog kamu bertarikh 21 April 2011. Telur memang begitu..... Kaki blogwalking!! Al-Fatihah untuk keduanya. =((





2 kUs-kUs:

Faaein Talip Roy on May 20, 2011 at 8:21 AM said...

Al-Fatihah.. Teringat juga dekat arwah.. walaupun tak kenal sangat.. tapi dia rajin juga singgah ke blog saya yang dulu..

suatu masa kita juga akan menyusulinya..

wanita mutalib on May 20, 2011 at 8:41 AM said...

al-Fatihah

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting