Sunday, July 17, 2011

sELamaT DaTanG GenG PoPia VersI TiGa. =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 11:00 AM
Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket

Elok sahaja SBK beranak, keesokkannya saya minta emak telefonkan tuan dia untuk tanya samaada saya perlu hantar mereka sekeluarga balik ke rumah atau tidak.

Saya perlu cepat bertanya supaya seandainya saya perlu menghantar mereka, saya sudah bersedia. Saya tidak mahu jika lama-lama nanti, bila sudah jatuh kasih, susah untuk berpisah.

Saya perlu jujur kepada tuan SBK. Memberitahu yang SBK bunting dan sudah beranak. Kita perlu berbahasa bukan? Walaupun SBK sudah duduk di rumah saya melewati 1 tahun, tapi saya masih menganggap SBK masih bukan kepunyaan saya. Beliau masih bertuan. Masih di panggil Gegirl oleh tuannya. =)) Sebab itulah anak-anak SBK saya tidak pernah buka untuk 'adoption'.

Mengapa?
Kerana mereka ada amanah untuk saya jaga. Mereka masih bertuan. SBK adalah amanah dan kepercayaan yang perlu saya jaga sendiri tanpa perlu mengagih-agihkan mereka.

Cuma tuan dia cakap 'Kalau ada yang bulu kembang, jantan, makcik nak seekor.'

Ha ha ha.. Kalau ada Makcik. Sebab bapanya pun tidak tahu siapa. Kalau Geng Popia Versi 1 bapanya memang jenis DLH. =))





3 kUs-kUs:

ezzu on July 17, 2011 at 1:39 PM said...

comelnye kucing tu tido..hehehehe

reha said...

omg..skali tgk cam hamster kak... gomok dan boolat..ekkekekeke... den tetap vote dak somot den..muahahhaha..

m.q on July 18, 2011 at 9:21 AM said...

eeekkkkk....makcik...dabel stended la. nak yg bulu pjg sajer...
kitorg tak suke la...

luahan hati dari,
BoBo Salem, ChaCha, Sachiko & Kochie..

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting