Friday, August 12, 2011

Hari Ini GenaP setaHun Dak Tom BersaMa sayA. BuDak TemPat LetaK kereTa kiNi SihAt Dan BahAgIA. JikA TiDak BeLiaU pasTi suDah JaDi aTenDan HosPiTal.=))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 4:30 AM
Photobucket

Photobucket

1 Ramadhan 1431H bersamaan 11 Ogos 2010.

Tarikh di mana saya membawa Dak Tom pulang ke rumah dari Hospital Besar Melaka. Oh! Dia bukan di tahan di wad. Tetapi saya jumpa dia berlegar-legar di tempat letak kereta. Saat itu saya mahu pulang ke rumah untuk menyiapkan juadah berbuka puasa selepas seharian menjaga emak di hospital. Pautannya di sini.


Photobucket

Beliau satu-satunya kucing saya yang tidak besar-besar. Begitu sahaja badannya. Kurus panjang! =)) Niat asal mahu di buka untuk 'adoption'. Tetapi niat terbantut apabila seronok pula melihat Dak Tom yang sangat lincah melompat dengan ekor panjangnya. Kekallah beliau bersama saya sehingga hari ini. Rakan karib beliau semestinya Pakcik Oghen selain Dan Em dan Dak Onchet. Yang lain-lain beliau tidak geng!! =))

Photobucket

Semoga beliau akan terus sihat walafiat bersama saya dan yang lain-lain. Setahun sudah berlalu.. Alhamdulillah..... =))





6 kUs-kUs:

Unknown on August 11, 2011 at 10:35 PM said...

salam..lama x jenguk tedi
selamat berpuasa...:))))

Watierman on August 11, 2011 at 11:17 PM said...

Assalam Dik Tedi..moga selamat Dak Tom di sisi Dik Tedi...agar terus membahagiakan kedua-dua pihak....boleh celebrate sekali dengan Kak Reena....hari ini juga hari lahir kak Reena...Doakan kalian semua dirahmati NYA selalu Amin!

m.q on August 12, 2011 at 7:33 AM said...

happy besday dak tom tom bak

Rosmawati Yusof on August 12, 2011 at 11:35 AM said...

Happy happy birthday Dak Tom Tom Bak... semuga happy selalu

reha said...

windu sama dak tom ini.. kerja dia memanjat x abis2.. moga dia dah jadi betina blk lepas kembali ke tempat asal.. muahahha

nurul huda on August 24, 2011 at 11:07 PM said...

assalam... heppy saya jmpa owg cam cik teddy... sy teringin gak nk wat cam 2... tp sy nie mungin x sesuai u sume 2...kucing2 2 bile sy amik nnty sakit la, mati la... wat sy sedih jew... cukuplah ngan kucing2 yg saya ada... sy akan cuba jaga dgn baik...
semoga cik teddy di murahkan rezeki n eppy slalu... amin.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting