Friday, August 05, 2011

PhOTobuckEt!! JanGan keJam sanGat! SayA akaN GunA PLan B!!!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:00 PM
Penggunaan Photobucket sebagai medium untuk memuatnaik gambar sudah sampai batasnya. Photobucket sudah bagi amaran pertama. Saya abaikan. Kesabaran mereka sudah sampai ke penghujung dan hasilnya??

Lihatlah gambar-gambar di blog saya. Inilah hasilnya!!

Sangat iri hati di bulan Ramadhan ini.


Tapi saya ada plan B!

Apa plan B saya??

Tidak mahu cakaplah.

Nanti ada yang mengadu kepada Photobucket!

Ha ha ha ha...





5 kUs-kUs:

yulannara on August 5, 2011 at 1:07 PM said...

mmg geram sbb sy pn slalu gak kene mcm ni...yampah.....

bylindakitchen on August 5, 2011 at 1:29 PM said...

samala tedi..saya lagie haruu.
kat opis photobucket pon kena blockk.
tensenn

Watierman on August 5, 2011 at 1:38 PM said...

Assalam Dik Tedi...kalau tak ada plan...try flickr, photoshop pun boleh gak!Akak punya photoshop pun ada yang kena delete file...hehehe!

Farahliza Isa on August 5, 2011 at 1:52 PM said...

jahatnyer photobucket!!!kedekut!

sue-ab on August 5, 2011 at 2:07 PM said...

makcik dah lama tak leh tgk potobaket kat blog ko ni nak...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting