Monday, October 17, 2011

kisaH makcIk Dan RotiBoy yanG MenyenTuh haTi sayA. =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:06 PM


Rotiboy adalah sejenis makanan.

Sewaktu betugas di One Utama minggu lepas kami di datangi seorang Aunty berbangsa Cina yang berusia awal 40an.

Di tangannya ada sesuatu.

Sambil menghulurkan bungkusan beliau berkata
'Saya mengetahui mengenai komuniti anda dari facebook berkaitan dengan kes Petknode. Saya sangat berterima kasih kerana kamu semua membantu. Jadi saya belikan anda ini'


Ya Tuhan,
kami sangat terharu.

Pasti puas dia mencari booth kami untuk menyampaikan RotiBoy itu sebagai tanda penghargaan.

Terima kasih Aunty.

Nota kakitanganku : Saya tidak menulis pasal OneUtama. Mahu tulis, tapi pasti cerita sudah basi. =))






2 kUs-kUs:

Cikgu DrDJ on October 17, 2011 at 9:08 PM said...

apa kes weh maa kat OU??

sharamli on October 18, 2011 at 7:50 AM said...

ye..Sangat terharu ngan makcik tu.

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting