Friday, October 21, 2011

semOGa kucinG-kucinG JaLanaN di MeKah Dan MaDinaH senTiasA Di MurahKan rezekI Di MusiM HaJi Ini. InsyaALLah.

cOrat cOret Oleh : myQza pada 1:00 PM














Saya merindui anda semua. Saya harap suatu hari nanti kita akan bertemu kembali.

Walau anda kotor dan comot, walau ada ketakutan dan trauma, saya tetap rindu anda.

Saat anda berebut makan, bercakar dan saling menolak kepala, saat itu saya tetap rindu.

Saat anda menyembur marah saya,berdesing dan lari saya masih tetap rindu.

Walau anda nakal dan suka menyakat, saya tetap akan rindu pada keletah anda.

Saya berharap anda sihat-sihat sahaja. Baik-baik sahaja di bumi bertuah. Anda sihat dan tidak mengaduh sakit. Saya berharap.

Walau anda comot tapi anda tetap comel di hati saya. Semunya. Tiada yang tertinggal.

Saya berdoa kita akan bertemu dan saling beramah mesra sekali lagi. InsyaAllah.

KucinG DaLaM MasJiDiL HarAM : emaK KaTa sayA hanYa BeriLusI SenDirI. TaPi saYa yaKin Dan sayA BukTikaN.



KucinG nakaL Di haLamaN MasJiDiL HaraM.


MasJiD SiTi aiSyaH Di TaNa'im : saaT sinGGah BermiQaT, siaPa yanG sayA naMPak seDanG meLuruskaN saF?

Cik MariE. KucinG CanTik Di HoTeL MeriDiaN, MaKKaH : akU cakaP MeLaYU DenGan KucinG aRaB. BeLasaH saJaLah. HaRaP DiA FaHaM. =))


p.s : Rindunya saya dengan tempat kelahiran kamu!!





4 kUs-kUs:

Unknown on October 21, 2011 at 8:33 AM said...

cumil gak kucing kat arab ni

cacamarba on October 21, 2011 at 10:57 AM said...

bertuahny byk nmpk kucing..ms sy pegi x nmpk pn kucing..mak sy ckp kucing sana gemuk2 mungkin byk mkn kot..haha..besny kalo dpt pindah madinah ke mekah.trus duduk sana..haih..impian..moga dimakbulkn Allah.

wanita mutalib on October 21, 2011 at 11:52 AM said...

mungkin mereka juga rindu kamu

Nadhyat on October 21, 2011 at 3:07 PM said...

wow...bestnya kucing2 tu...dapat makan tuna kat situ...mesti skang ni pun diorang tengah menunggu kehadiran tuna lagi..=D

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting