Sunday, October 23, 2011

TerkinI Dua BeraDik yanG IbunyA DiBuanG JiraN. AlhamDuLiLLah. MerekA semakIn siHat. =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 9:00 AM




Mereka saya ambil pada 22 Ogos 2011 yang lalu. Genap 2 bulan bersama saya. Mereka kehilangan ibu di usia tidak sampai 1 bulan atas sikap buruk hati manusia yang membuang ibu mereka entah kemana. Sangat kejam!

Mereka asalnya tiga beradik. Tapi sayangnya seekor sudah mati semasa dalam jagaan saya. Alhamdulillah, yang dua ini dapat bertahan. Sedang berusaha sembuhkan mereka dari fungus yang sangat kronik. Berselera untuk makan, sudah pandai bergurau senda, melompat dan menjerit bila lapar, itu sudah cukup menyenangkan hati saya.

Walaupun pada asalnya, tuannya hanya mahu saya jaga seketika waktu itu, tetapi tidak mengapalah jika mereka terus bersama saya. Mereka menjadi sahabat akrab Kakak Nowy. =))

Masih tidak bernama.
Ada cadangan untuk 2 suku kata nama bagi GPV5 ini? =))





2 kUs-kUs:

Nadhyat on October 23, 2011 at 10:59 AM said...

Bestnya...ada kucing bertandang kat umah selalu

Annursufi on October 23, 2011 at 2:24 PM said...

comei budak berdua ni...apa kata bg nama 'cik gara' dan 'cik giri'..heheh..anak2 bulus saya semua nama start dgn huruf G..ahaks..sekadar cadangan...

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting