Wednesday, April 09, 2014

BLoG : CeriTa Lama.. Kawan Lama... Memori Lama.. Dan Air Menitis Dari Kelopak Mata...

cOrat cOret Oleh : myQza pada 8:00 PM
Membaca posting lama.
Kawan-lama.
Rindu.
Klik satu persatu.
Semuanya tidak berkemaskini.
Hilang.

Rindu Ashie Lee Min Ho!
Rindu SueAnne
Rindu kak Tuah Hanani
Rindu kakak Giggle Gal.
Rindu Wanita.
Rindu Kak Bluecity
Rindu Abe Mamai.
Rindu Papa Meow
Rindu Tinie aka Ibu Fatin
Rindu Pakcik Dot.
Rindu Kak Anie
Rindu LP Lum
Rindu kak Watierman
Rindu Anis pen merah pen biru
Rindu Adik messryremo
Rindu Sharamli
Rindu Pengantin Baru zaradgreat
Rindu Rizz
Rindu hencek Nakamura
Rindu Aminah
Rindu Cikgu Nur
Rindu Solehah
Rindu Raihan
Rindu Ustazah Dylla
Rindu Hanem
Rindu Ena
Rindu Sis Lupie
Rindu JMR
Rindu Cikgu Ayu
Rindu Along25
Rindu Kakak NJ
Rindu kak Rina
Rindu Hysman
Rindu Miss Siv
Rindu Kak E
Rindu kak Ita

Rindu semua rakan-rakan yang rajin singgah di blog saya sejak Disember 2008.
Rakan-rakan yang mengenali kucing2 saya.
Dak Utih ( RIP ) Dak Kimo (RIP ) Dak Itam.
Dari kucing hanya 3-4 ekor.
Kini saya ada lebih 35 ekor.
Alhamdulillah.


Sebak dan hiba.
Saya masih di sini.
Walau menyepi dan sunyi.
Ada.
Tidak pernah hilang.
Hanya memerhati.

Tinggalkan komen/ emel/ FB/ Instagram anda.

Terima kasih.
Jaga diri semua.




14 kUs-kUs:

Amieynna on April 9, 2014 at 8:55 PM said...

teddy!!
Awak masih ingat saya!!
Rindunya dengan tulisan awak tentang "Dak Dak" awak..
Saya da tukar URL
meenaamin.blogspot.com
Serius terharu awak masih ingat saya!!
email saya : noraminah87@yahoo.com
*masih lagi terharu*

farhanaDr on April 9, 2014 at 9:08 PM said...

Masing-masing dah ada kehidupan memasing kan. Rindu zaman-zaman itu. Zaman berblogwalking, komen sana sini, kenal kawan baru, jadi rapat.

Sekarang semua dah menyepi. Rindu juga.

Tuah said...

Hai cik ted... ari tu kak tuah kol, tapi panggilan tak berjawab.
eeemmmm kechiwa rasa :(

Niat hati nak bertandang menjengah...tapi kesempatan itu masih belum tiba.

Insya'Allah. Tiba masanya kita akan berjumpa lagi.

Pembicara Internet Marketing on April 10, 2014 at 8:03 PM said...



Sangat berharap, semoga web ini menjadi web yang terdepan dalam menyajikan informasi yang mencerahkan

cik mun on April 12, 2014 at 12:22 AM said...

:) hai akak. sy slalu baca blog akak.dulu lagi.sejak 2008.tapi jarang sangat komen.pastu macam2 hal..tinggalkan dunia blog.bila balik semula blogging,semua org dah tak update.sy happy sbb akak masih update.

Fakhri Qiss on April 16, 2014 at 3:11 AM said...

salam..uit2..
actually,saya interested psl rumah kucing yg sis buat tu..boleh tunjuk ajar sket x?..hihi..saya ada 4 kittens..malas nk beli sangkar..so,harap boleh tunjuk cara2 n engkos nya..haha..

cari saya di FB: Fakhri Qiss
Emel: syurieiya@gmail.com

thnx.^^

Mr. Asada on April 16, 2014 at 6:06 PM said...

mencari nama saya, tapi tiada..
sekarang saya kembali.. lalala~

wanita mutalib on April 17, 2014 at 4:53 PM said...

betul. terharunya ted| masih ingat te. teringat masa cha baru umur setahun lebih, sanggup p zoo melaka sebab nak jumpa ted| kat situ, tapi awak takde..

erm, kte ada instagram, wanita mutalib. jumpa situ pula ye. owh. dan kte pun sentiasa juga ada kat blog. jarang update sajo :)

semoga kte terus bersahabat ya ted| :)

InaYusoff on May 5, 2014 at 12:59 PM said...

baca entry lame..
kamu ada komen..

rindu gak kat kamu..
walaupun kita dah jauh tinggalkan tahun 2008 tuu..

~deathluver~

al-lavendari on May 9, 2014 at 10:05 AM said...

saya masih bertahan walaupun sudah sangat malas berblog ..

http://al-lavendari.blogspot.com/2014/03/sesungguhnya-tempat-suami-adalah-di.html

Anonymous said...

ehem ehem... masih menjadi pembaca senyap blog akak... windu akak jugak...

wit luv,
dewichenta

buKAn puTEri linDUNgan BulaN on June 29, 2014 at 4:33 PM said...

tedii.. lama x singgah sini. dulu rajin tgk update2 awk psl `dak`2 awk.. sy ada add awk kat fb dulu. tapi acc awk dh x active ek? klu free bole la add saya.
https://www.facebook.com/norafidah.samad :)

Anonymous said...

Hiya! I know this is kinda off topic nevertheless I'd figured
I'd ask. Would you be interested in exchanging
links or maybe guest writing a blog post or vice-versa? My site covers a lot of the
same topics as yours and I feel we could greatly benefit from each other.

If you are interested feel free to shoot me an email. I look forward to hearing from you!
Wonderful blog by the way!

my blog repairing credit after bankruptcy

Anonymous said...

Pretty section of content. I just stumbled upon your site and in accession capital to assert that I
get in fact enjoyed account your blog posts.
Anyway I will be subscribing to your augment and even I achievement you access
consistently quickly.

Have a look at my site ... online chat

 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting