Thursday, October 30, 2014

Tahi Cicak!! SemuA DapaT sAmA rATA .. JanGan IrI HaTi..

cOrat cOret Oleh : myQza pada 12:00 PM 3 kUs-kUs Links to this post
Assalammualaikum.
Lama tidak update pasal kucing-kucing.
Sekarang ada Rumah Epal dan Rumah Anggur.

Ini Si Ibu Putih.
Kucing yang di buang di Rumah Anggur.
Berbadan dua.
Cukup syarat memberanakkan 4 ekor 'anak cicak' pada 4 Oktober 2014.
Petang mantai Aidiladha...
Ada yang macam cicak, ada yang separuh siap cicak, ada juga cicak yang dah habis dakwat. =))

Tadaaaaaaaa...

Gangster yang akan menggegarkan Rumah Anngur.. =))



Cari mana yang macam dakwat hampir habis?


Syurga di bawah telapak kaki ibu

Minum time!!

Apa pandang-pandang? Ada hutang?


Tak terfikir nak letak for adoption.
Cukup syarat kembirikan.
Biarlah dia lepas bebas dekat Rumah Anggur.

Moral of the story.
'Awak buang kucing bila kucing ni bunting. Salah siapa? Kucing yang tiada akal atau awak yang berotak dan berakal? Siapa yang lebih kebinatangan? Kucing atau awak..? Jumpalah kucing ni dekat Padang Masyar nanti. Jawablah soalan dia. Kenapa dia hanya di sayang waktu kecil dan comel dan di buang bila bunting?. Cari saya juga nanti . Saya ingin bertanya, semasa awak buang kucing bunting ni di rumah saya, awak letak otak dan akal awak di mana? Saya tahu jawapannya.. 'Waktu itu, Akal dan Otak saya bergaduh, tidak dapat berhubung dengan sepenuhnya... "

Wallahulam....


Wednesday, October 15, 2014

Cat Hammock : Buai laju Laju samPai CuCur AtaP. =))

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:26 AM 1 kUs-kUs Links to this post



Assalammualaikum.

Cat Hammock.
Untuk kucing ya.
Bukan manusia.
Jangan nak mengada-ngada korang nak masuk dalam hammock tu.

Kucing-kucing tidak di jual ya.
Mati kena sembelih I dengan Cik Nerq Leman nanti.
Gambau gambau kredit pada Cik Nerq Leman dan kucing-kucingnya.

RM10 /pc = RM6 pos laju.
Nak COD boleh saja di Melaka.
InsyaAllah.
Call/Whatsapp/SmS : 014 6280901.

Kalau nak beli dalam kuantiti banyak, InsyaAllah ada diskaun harga.

Terima kasih.
=)))













CAtniP PiLLow : UntuK BuaT kucinG anDa BaGai di Rasuk!!

cOrat cOret Oleh : myQza pada 10:15 AM 2 kUs-kUs Links to this post
Hah!!
Uolsss pernah dengar tak pasal catnip.Uolss yang ada kucing ya? Kalau uolss ada bela arnab, namanya jadi rabbitnip. Eh! Tak! Tipu je. Matilah kena maki dengan pemilik arnab nanti.

Uols boleh google apa itu catnip atau pokok kucing galak.
Memang sangat-sangat menggalakkan jika di berikan kepada kucing anda.
Macam 'mabokk todi' gitu!!

Untuk memudahkan anda dari menanam atau masuk hutan cari pokok galak kucing ini, hah!! Mari rapat!! Mari rapat!! Ada barang baik punyaaaa!! 

Catnip Pillow yang comel.
Ini bukan bantal untuk kucing tidur semata-sama. Tapi ianya adalah bantal 'handmade' yang telah di isikan serbuk catnip di dalamnya.

Meh! Tepek sikit gambar budak-budak yang sudah mengadap catnip pillow ni tanpa hiraukan keadaan sekeliling!!

 photo cp3_zpsea0b55d6.jpg

 photo cp4_zps18708ca2.jpg

Lain-lain gambar 'kucing yang di rasuk' boleh klik link Catnip Pillow ya.

Untuk pembelian :

1pc RM6
+pos laju RM6 ( 1-10pcs) ( untuk semenanjung)
atau 
RM10 postage untuk pembelian 11pcs dan ke atas untuk seluruh semenanjung , Sabah dan Sarawak.

Kalau sesiapa yang nak beli pukal pun boleh.
Harga menarik untuk pembelian yang banyak..

Boleh emel myqza244@gmail.com untuk pembelian dan sebarang pertanyaan.
Terima kasih.













 

KaDangKala D|am |tu AdaLah Leb|h Ba|k... Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting